Livet om Mela

Mela är mitt namn och jag är 21 år fyllda, musiken, träningen och sången är mitt liv. Älskar otroligt mycket i mitt liv och mat är underbart haha Här får du läsa om min vardag, min träning, musik och hur det är att leva till 200%! Let's go

Anger management

Publicerad 2014-10-04 23:17:40 i

Fuck,  sitter och försöker att inte bli arg. Skrev nyss ett fantastiskt inlägg vilken bara försvann. Men jag ger fan inte upp nu. Vägrar! 

Skriver ifrån min sköna säng samtidigt som mina axlar ömmar, huvudet skriker och bröstet gör ont efter träningen idag. 
Trots all smärta så skriker kroppen efter mer. Den vill ha all sorts utmaningar den kan få.      Imorgon blir det mer träning, wihaaa. 

Glad är jag och stolt trots att det var en del saker jag misslyckades med under dagens träning(det var bland annat min ilska hantering). Måste börja skärpa mig nu. 
Måste träna hårdare så att jag går över min mentala spärr. Jag måste övervinna min ilska, hur ska jag annars lyckas med det jag vill lyckas med? 
.......................................................................
Funderar just nu över vad jag ska äta till frukost imorgon bitti så att jag hinner åka i perfekt tid till jobbet vid GIH-badet. 

Idag vart det kvargröra till breakie. 
Ingredienser: 
- 150g naturell,  laktosfri kvarg
- En skopa soyaprotein ifrån stan nutrition
- Lite kanel 
- Cashewnötter och valnötter 
- Bär 
- En banan

Gör såhär: 
Blanda kvarg och proteinpulver,  rör om. 
Krydda med lite kanel, skiva ned en banan och strö över lite cashew och valnötter samt bär.

Om

Min profilbild

Mela

21 år gammal till hösten och envis som satan. Älskar träning, musik, sång och djur. Är en tjej full av energi och som lever för att utvecklas som människa på alla sätt och vis.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela