Livet om Mela

Mela är mitt namn och jag är 21 år fyllda, musiken, träningen och sången är mitt liv. Älskar otroligt mycket i mitt liv och mat är underbart haha Här får du läsa om min vardag, min träning, musik och hur det är att leva till 200%! Let's go

Lördagsmys

Publicerad 2014-09-20 16:13:10 i

Tjabba! 
Har precis avslutat ett kampsportpass och ska in i duschen och göra mig i ordning, sen ska jag och min pojkvän till hans familj och äta och umgås lite. 

Senare ska jag umgås med bästa vän och kolla på film, blir alltså lite vilande efter en lång vecka full med träning och annat. 
Men är ju som sagt svårt att hålla sig från träning då det är den som håller min energi uppe och mitt huvud klart. 
Älskar träning, men vem gör inte det? 

HAHA,  känner hur det värker lite smått sådär i fötterna efter träningen. 

Kanske blir ett till pass idag beroende på :) annars blir det nog mer imorgon. Var förbi Celcius i Bowlinghallen idag och träffade på en härlig tjej som var intresserad av att börja träna ska bli jätte kul att få träna med henne i klubben; om det blir av! 

Om jag hinner nu så ska jag meditera lite oxå, känner att jag behöver det nu. 
Övar på att kunna hantera min ilska bättre och jag är faktiskt påväg. Blir bättre! 

Om

Min profilbild

Mela

21 år gammal till hösten och envis som satan. Älskar träning, musik, sång och djur. Är en tjej full av energi och som lever för att utvecklas som människa på alla sätt och vis.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela