Livet om Mela

Mela är mitt namn och jag är 21 år fyllda, musiken, träningen och sången är mitt liv. Älskar otroligt mycket i mitt liv och mat är underbart haha Här får du läsa om min vardag, min träning, musik och hur det är att leva till 200%! Let's go

Morgonkvisten

Publicerad 2014-09-19 07:45:08 i Träning,

Godmorgon! 
Idag ska mycket ordnas. Jag ska söka jobb på nytt då jag inte fick fortsätta på Subway,  skit tråkigt. Men vad ska man göra? Life goes on. Kanske ett bättre jobb väntar på mig därute. 

Idag blir det träning,  mer träning, meditation och annat jobb med mitt projekt jag håller på med inom hälsa och träning. Nu börjar jag bli galen då jag är hungrig så tänkte gå ned till köket och äta en tidig frukost. Det blir mannagrynsgröt idag. Min absoluta favorit är såklart havregrynsgröt då jag tillagar den på ett speciellt sätt men mannagrynsgröt funkar det med. För att få i mig lite mer protein och fett under måltiden (alltså inte endast kolhydrater så lägger jag till ägg och lite olivolja till det för att få i mig alla byggstenar och för att tillförse mig med optimal energi för att orka under dagen och för att bygga upp kroppen så den blir stark och hållbar 
"Tidigare i veckan på gymmet"

Vad gör jag? Måste ju gå ner till köket och käka men fortsätter skriva, är bajshungrig nu. Ska bli extremt gott att äta frukost.

Mumma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mela

21 år gammal till hösten och envis som satan. Älskar träning, musik, sång och djur. Är en tjej full av energi och som lever för att utvecklas som människa på alla sätt och vis.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela