Livet om Mela

Mela är mitt namn och jag är 21 år fyllda, musiken, träningen och sången är mitt liv. Älskar otroligt mycket i mitt liv och mat är underbart haha Här får du läsa om min vardag, min träning, musik och hur det är att leva till 200%! Let's go

Snart öppnas portarna

Publicerad 2014-09-29 13:02:30 i

Nu är det strax dags att slå upp dörrarna för min hemsida som kommer vara helt galet. Jag hoppas ni kommer att följa med mig där då det är där allt numer kommer uppdateras och det kommer finnas så många möjligheter för er att utvecklas inom träning,kropp, hälsa och annat och ni kommer finna motivation som heter "duga" tihii . Jag ska även utbilda mig inom nåt nytt och kommer erbjuda tjänster inom det samt under tiden såklart. 
Jag är så himla taggad att det nog inte går att beskriva med ord. Just därför spenderar jag mycket tid för att utveckla mig själv så att jag kan utveckla andra inom sinom tid på bästa sätt jag kan. 

Har befunnit mig på Öland de senaste dagarna för jobb,  men är nu tillbaka i Stockholm igen. Så nu börjar allt rulla på igen. FANTASTISKT 

Taggar gym nu!!! Är strax vid gymmet för att pumpa musklerna. Återigen fantastiskt underbart.

Alltid innan gymmet tar jag med mig min spotifylista fylld med musik som taggar mig och fyller mig med energi såklart. Det gör så att jag orkar lyfta mer och orka längre. 

Senare: Iväg till centrum för att köpa present till Lillebror då han fyller år imorgon därefter blir det tvätt då jag behöver efter Öland,  tihii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mela

21 år gammal till hösten och envis som satan. Älskar träning, musik, sång och djur. Är en tjej full av energi och som lever för att utvecklas som människa på alla sätt och vis.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela